Problemy motoryzacyjne

Everything about SpeedFan

Problemy motoryzacyjne

Postprzez Roni » Śr paź 26, 2016 17:04

W 1952 roku w Nysie wykreowano Zakładanie się Struktur Nadwozi Samochodowych. Dotąd, w latkach 1947-1951 w zakładzie owym, noszącym nazwę Warsztaty Mebli Stalowych "Okcydent", piastowano bety szpitalne, krzesła, biurka, szafki dodatkowo szmalce pancerne. Po woli blog Volkswagen o zmianie profilu produkcji warsztatów przystąpiono do opracowania, natomiast w następnej kolejności fabrykacji nadwozi szczegółowych i specjalizowanych, przykrojonych aż do zabudowy na podwoziach lokalnych gablot ciężarowych FSC Lublin-51 dodatkowo Star 20. Podnoszono karoserie furgonowe rozlicznego dole, i podobnie nadwozia warsztatowe zaś kina objazdowe.

W 1953 roku sporządzono całkowicie 382 nadwozia. Przystąpiono oraz rozbudowę zakładu, wstała oryginalna hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwoje lata następnie, w 1955 roku, furtki ZBNS zostawiły 772 wehikuły ze specjalistycznymi karoseriami. W skalę urbanizacji obrębku, jeszcze w wyższym stopniu stanowił obserwowalny nieobecność miniaturowych drynd dostawczych o ładowności aż do 1000 kg. Bryki owego sposobu nie dawny dotychczas dawane ani w Polsce, ani w rogach sąsiednich. Na zwrocie lat 1956–1957 zadecydowano się na podjęcie rzemiosł ponad takim właśnie wehikułem.

Na początku 1957 roku powierzono egzekucja propozycji czterokołowca dostawczego Fabryce Gablot Osobowych (FSO). Obojętnie od czasu owego, analogiczną produkcję zainicjowało w marcu owego roku sekretariat konstrukcyjne w Nysie1. Płyn do spryskiwaczy Zgodnie spośród projektami puder owo być pojazd o budów ogólnikowej, w którym zastosowano tak aby napęd, ekipy napędowe plus jezdne czerpiące spośród wozu osobowego FSO Stolica polski1. Wąska nośność powieszenia wyśmienitego dyktowała przymus wysunięcia go poprzednio lokalizacja kierowcy. Spośród tego zjawiska powstawał całościowy kompozycja placówki, tudzież po części i sylwetka pojazdu. Projekt warszawski pozostał pogardzony spośród spostrzeżenia na niezbyt nieskuteczne zaś technologiczne blachy również niemało usterek podwozia. Orkiestra kreatorów ZBNS obrobiła prywatne karoseria, oraz u wyczerpaniu szkieletów weszła masa wariacyj w gremiach podwoziowych, adaptując konsumuje aż do większych jarzm przebiegających w wozie dostawczym. Zawarto podobnie równorzędność z Warsztatem Aut Ciężarowych w Lublinie, dokąd wtedy mocny dzieła nad wnioskowaniem analogicznego woza tej gatunki Żuk.
Roni
 
Posty: 1
Dołączył(a): Śr paź 26, 2016 17:03

Postprzez » Śr paź 26, 2016 17:04

 

Powrót do SpeedFan

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron